cerita depa,

Saturday, July 16, 2011

nikmat kemalangan kini kurasai ,

lebih dan kurang 1.10p.m , jumaat , 15.julai.2011
saya bersama ibu tersayangg pergi meronda ronda untuk membeli bahan perasa
di jalan tok kesop jitra kedah ,
dengan slowly saya membawa xlaju xpelan agak agak 40km/j ,
almaklumlah saya membawa penumpang warga emas :P
dengan slownya kami berada di tepi jalan terasa sweet sangat bila bersama mak tersayangg :P
dengan penuh berkhemah dan berhati-hati ,
aku memandang ke cermin sisi sebelah kanan ,
dalam hati moto mamat ex5 , no plat xhapai dok jauh lagi ,
dan aku dengan senang hatinya memberi 'signal' belok ke kanan
dengan rasa penuh yakin tiada sebarang akan berlaku ,
dan akhirnyaaa ....
kedeguummmmmm kebabuummmmm .....
ya dan akhirnya aku bersama-sama ibu tersayang dilanggar oleh mamat yang sangat kacak :P
boleh kata macam kilat mai ,
aku haram xsedaq paa pon ,
celik2 mata ,
mak manaa ???
sumpah lilaah ketaq tak sangga ,
dah la tebaring tengah jalan kod weaa :(
bangun-bangun xhirau pa , kalih belakang
mak aku sedap landing atas katil bercat hitam putih ,
amboee dea ,
aku CELAAPAK GEQAK DENGAN NADA AGAK SEBAK 
"maaaakk :( , muka sebek tak sangga :P '" , mak bangun makk .
mak aku dengan steady bangun and make do no goin on .
amboe bukan main relek , aku ketaq tak sangga  .
pendek cerita ,
mak aku sakit badan , and aku tangan bengkak bom .
baru cun mak kata :P
nakan sungguh mak sayaa :)
haduiii ...
dan mamat itu ?
luka xsangga
moto qelai , sapa suro dea mai belaga kami .
apalaahhh ..