cerita depa,

Tuesday, December 6, 2011

KEBEBASANKAH ?

hye ,
lama tak update blog ,
yayay , yayay !
dah habeh paper .
sukaaaaa :)
HAHAHAHA , mcm pa g aeh 
lepasne xdak dah la nak dengaq hang kata aku
aku kata kat hang ,
hang amek adek aku ,
aku amek adek hangg , kan?
settle dah ...
takdak lah orang nak buad saya sakit hati lagy ,
yaayyyyyy !!
so lepasne pasai p apa nak jadi pun ,
HAHAH.
sorry to say , kawan dah macam tak penting bagy aku
sekarang , 
baru aku taw sapa tu kawan yang betoi betoi KAWAN .
soo , babai sekolah , babai memori , babai ampa semuaaa .
terima kaseh sikit banyak buad masa remaja aku ada erti lah jugak kat sekolah tu .
yehaaaa ,
mesti rendu semua tu walaupun saket ,
besalah tu , baru kata MAINAN HIDUP .
kadang kadang kita suka ,
kadang kadang duka .
biasaaa bro , 
yang penting marka tetap ada selalu bersama .
ailoveyouu Areep ,
manakala kawan yang selalu support ,
thanks .
harap tak lupa aku nahh .
candid to : azira , wan , ina , kinah , mek . dan ramai lagy .
loveyouuu ,




                                                                                                                                               miraaa